3. Розпорядження Кабінету Міністрів від 14.12.2016
р. № 988-р "Про схвалення Концепції реалізалізації державної політики у
сфері реформування загальної освіти "Нова українська школа" на період
до 2029 року"
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
5. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень
учнів початкової школи. Детальніше.....
6. Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних
досягнень учнів 1-4 класів. Детальніше.....
7.Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н.р. читати тут
7.Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н.р. читати тут
1 вересня 2018 року в Україні буде
розпочато впровадження реформи Нової української школи. Якщо коротко, то це перехід від школи, орієнтованої на отримання знань,
до компетентісного підходу в навчанні.
Ми живемо в XXI сторіччі, де
важливо бути креативним, уміти критично мислити і працювати в команді!
Успіхів всім нам!
🔼 Методичні
рекомендації щодо створення освітнього середовища в перших класах НОВОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
🔼 Випускник НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛ
🔼 Формула НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
🔼 Випускник НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛ
🔼 Формула НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
🔼Міністерством освіти затверджені методичні
рекомендації щодо організації освітнього простору Нової української школи. Організація освітнього простору в класі має здійснюватись через
вісім основних осередків http://osvita.ua/school/reform/60374/
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Задачі, які повинен
уміти вирішувати вчитель нової формації:
Ø Учити новому мисленню,
методам пізнання й самоорганізації;
Ø Уміти підвести до
дверей, дати ключ і навчити учня як учасника освітнього процесу користуватись
цим інструментом. Пам'ятати: ніхто, крім самого учня, не зможе ввійти у світ
знань;
Ø Навчити учня
самостійно розглядати явища цілісно й у динаміці;
Ø Навчити учня
самоорганізації та показати йому реальний шлях до самореалізації по спіралі:
Сім навчальних зон, які повинні бути в кожному класі
Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи
навчальних зон. Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів,
Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам
створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з
першого ж дня.
ЗОНА ВІДКРИТТІВ
Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити
мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні
ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.
Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі
ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну
атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це
і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані
для планування уроків у майбутньому.
ЗОНА НОВИН
Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими
завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут
можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви
також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання,
роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того,
щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.
ЗОНА МАТЕРІАЛІВ
Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви
можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей,
стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші
інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як
таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників,
підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для
виконання домашньої роботи.
КОМУНІКАТИВНА ЗОНА
Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми
всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було
вивчено, для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також
рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й
отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення
самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно
організовувати дискусії.
ЗОНА ТИШІ
Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди
легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна
Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати.
Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони
Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум
у класі.
ЗОНА ВЧИТЕЛЯ
Зона вчителя – маленький оазис. Вона допоможе вам управляти всіма
вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою
особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште
кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона –
це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і
завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення
розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні
сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги
або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.
ТЕМАТИЧНА ЗОНА
Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних книг,
ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це
переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з
ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій
галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну
візуальні ефекти та реальні об’єкти.
Немає коментарів:
Дописати коментар